Vaknade precis.

Klockan ar just nu 9:18 och jag ligger och "mornar" mig i sangen. Igar akte vi hem fran nagra bekanta till ule som vi halsat pa dagen innan. En finne som hette Jorma pch hans fru Linda. Jorma kunde lite svenska, det var kul nar han forsokte saga saker. Sedan akte vi tillbaka till Wonderlich:arna och jag fick mata en kalv med flaska :D Den var mycket starkare an jag trodde, drog och holl pa hela tiden. Sen sa skulle vi typ fa in tre kossor av 10 eller nat i en speciell inhagnad som var i deras hage. Och sen sa rakade Jacob (storerbrorsan, 15 ar) skramma en kossa sa den hoppade over staketet och da gick staketet sonder. Som tur var rymde bara tva och nagon timme senare var kossorna dar de skulle vara x)
Forflyttade mig precis till frukostbordet, sitter nu och ater toast med peanut butter :D Foresten sa dromde jag konstigt inatt, Mcfly hade kommit till v-by centrum, dar vid bockerna pa ahlens och man fick traffa dom, sa jag skulle ju dit, men jag hittade inte dit och nar jag val var dar hade de typ gatt nagon annanstans. Harry var jattekort! Typ som Tamas x)

Jag har det jattebra, men saknar er jattemycket!


 


Kommentarer
Postat av: katja

hahahahaha, din dröm!
saknar dig. du verkar ju ha haft det jättekul. :D

2008-03-19 @ 16:06:11
Postat av: Lina Vinblad

lina jag vilha et läppglans.längtar efter dig

2008-03-20 @ 14:33:42
Postat av: Victoria

alltså, jag är så himla avundsjuk på dej. min största dröm är att åka till USA,

2008-03-20 @ 16:11:58
URL: http://victorial.blogg.se
Postat av: amanda

utlottning av bloggdesign på min blogg precis i nuläget :) var gärna med och tävla !

2008-05-04 @ 16:04:12
URL: http://amandaberggren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0