Sorry för dålig uppdatering.

Men igår åkte jag och Ule upp till Mississippi-floden och övernattade på en gammal kvarn. Det låter helt konstigt, men de hade renoverat den och det var jättefint och lyxigt med dubbelsäng, tv och bubbelbadkar. Igår var jag också i Rachel's skola på förmiddagen, det var kul, särskilt sista lektionen som var "Keyboarding", typ som datorkunskap. De har en speciell bok där det står olika saker och så ska de skriva de sakerna i ett dokument, helt ologiskt. Men det skulle vara kul om vi hade sånt hemma.
Idag åkte vi tillbaka till gården, ska nog börja packa snart, åker ju hem imorgon! :D Vi åkte över Mississippi till Wisconsin också, så nu har jag varit i Illinois, Wisconsin och Iowa :)
Planet lyfter kvart i två lokal tid, så kvart i åtta på kvällen hemma, landar på Arlanda vid två på söndagen. Vi åker via Des Moines, Chicago och Frankfurt.
Jag har köpt så mycket saker att jag måste ha en till resväska! Ska packa nu, men vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mamma MiaMaria

Läntar efter att se dig, och snart är jag där på Arlanda o hämtar er, Kram Mams

2008-03-29 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0