Måla ägg.

Har nyss målat ägg med Rachel, värsta komplicerat dom gör. Först lägger man en brustablett i sex olika glas som blir olika färger, sen tar man en krita och målar lite på ägget och sen doppar man det i färgen med en speciell krok typ. Men det var roligt iallafall. Igår var jag och hälsade på i hennes skola, det var kul, alla ville prata med den flickan från det exotiska landet sverige typ. Sen tog vi skolbussen hem, den var gul, precis som i the simpsons!
Imorgon ska vi åka till Iowa City och shoppa, vi ska fira Rachels födelsedag (13), det blir säkert roligt, jag ska leta efter en skinnjacka eller en dunväst. Ingen av de affärer jag har varit i hittils har haft några jackor alls.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: MiaMaria Vinblad

Lina o jag har just kommit hem från Ålandsresan.
God mat, Lina vann pengar i spelautomaterna och jag sjöng en o annan karaokelåt.
Kram O Glad Påsk till er alla

2008-03-22 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0