Crackers

Åt lunch för ett litet tag sen, Rachel och Jacob är i skolan och alla förutom mig och Corinna är borta. Så det är ganska lugnt här. Vi åt soppa med söndersmulade crackers i, verkar vara värsta traditionen att göra så här, men det är ju gott! När vi åt lunch så berättade Corinna om när banken som hon jobbar på rånades, det var intressant, men samtidigt overkligt. Deras veterinär var med och åt också och när han gick sa han till mig: "Nice to see you, and eat, you won't get big!".
Igår var tredje kvällen i rad som vi satt i bubbelbadet, skönt sätt att avsluta en bra dag på. Har egentligen inga planer alls för dagen förutom att titta på Jacobs "track"-tävling.

Saknar Sverige, puss och hej.

Kommentarer
Postat av: joanna

saknar dej med! hoppas att du har det bäst! kramar joanna

2008-03-25 @ 21:06:32
URL: http://dendualskar.blogg.se
Postat av: M A M M A.J E S S I C A

tog med dig i utlottingen ändå :)

2008-03-25 @ 21:27:17
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: matilda

hihi yes, gud vad spännade att vara i USA, pluggar du eller?

2008-03-25 @ 21:42:58
URL: http://thisismatilda.blogg.se
Postat av: MiaMaria Vinblad

Saknar dig min älskade fjårtis. Lina o jag åker till Bim i morgon och äter och shoppar lite.
Kanske en ny Ulla-Bella?!
Kallt här i kväll, reklamen fixad o himla ont i benen fick jag. Har du hittat några Butter Fingers?
Puss o kram, Mams

2008-03-25 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0