Broarna i Madison.

Idag väckte ule mig kvart i åtta, tidigt, jag vet!  Jag ska strax sätta på mig kläder för att vi ska åka till Des Moines och sen Madison. Des Moines är den största staden i Iowa och också dit vi kom med flyget. Så där kanske man hittar skinnjackor, vi var inne på en skinnaffär, och storlekarna var helt konstiga, XL i barnstorlekarna var för liten och S i vuxenstorlekarna var för stor. Och så hade de ingen med muddar i ärmarna som jag vill ha, men jag har fått tips om en skinnaffär som heter Wacko i Stockholm som har med muddar till ett bra pris, ligger på Drottninggatan. Men jag får se, för om jag hittar något i USA så köper jag hellre det :)
Det blev ingen skola idag, för Rachel hann inte kolla med sin rektor om det var okej att jag kom dit idag, men imorgon ska jag dit istället.

Måste gå, saknar er!

Kommentarer
Postat av: Mamma MiaMaria

Jag har köpt en svart skinnkjol!!
Hoppas du hittar en jacka.
Kram Mams

2008-03-26 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0